Kvaliteet ja hea teenindus on meie jaoks väga olulised. Kas te pole meie teenusega rahul või on teil ettepanekuid? Esitage oma küsimus või ettepanek meie klienditeeninduskeskusele.

Kas teil on küsimusi oma broneeritud lennu kohta ja kas olete juba välja lennanud?

Sellisel juhul saate meile oma kaebuse esitada e-posti teel kahe kuu jooksul pärast lendu.

Millal ma saan oma kaebusele vastuse?

Me tegeleme kõigi kaebustega. Kui saame kaebuse ise lahendada, eelistame seda teha võimalikult kiiresti. Kui kaebuse töötlemisel sõltume lennufirma või mõne muu teenuseosutaja tagasisidest, võib vastamise aeg olla pisut pikem.

Kas ma saan teile esitada kaebuse lennufirma kohta?

Võite meile esitada kaebuse lennufirma kohta. Kuid mõned lennufirmad aktsepteerivad kaebusi ainult siis, kui klient on need ise esitanud. Sel juhul anname teile sellest teada, et saaksite saata kaebuse otse lennufirmale. Kuna me tegutseme vahendajana, ei vastuta me lennufirmade teenuste eest.

Kelle poole saab pöörduda lendude hilinemiste, tühistamiste ja lennureisist mahajätmise küsimustes?

Kas teil on küsimusi lennureisist mahajätmise hüvitist käsitleva ELi määruse kohta või olete pidanud kokku puutuma lennu hilinemise või tühistamisega? Soovitame teil pöörduda abi ja teabe saamiseks AirHelpi.

Kas see aitas teid?

Seotud küsimused

ELi õigused lennureisijatele Milliseid samme tuleb ette võtta AirHelpi kaudu … Küsimused minu nõude kohta

Teave käesoleval veebilehel kasutatavate küpsiste kohta

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, mis võimaldavad meie pakutavaid teenuseid täiustada.

Kuva rohkem
Kõik küpsised Kohustuslikud küpsised