Alates 2004. a on Euroopa Komisjon kehtestanud lennureisijate õigused määrusega 261/2004. See määrus kaitseb reisijaid hilinemiste, tühistamiste ja ümberistumiste korral.

Millal on määrus teie lennu suhtes kohaldatav?

Kui teie lend väljub Euroopa Liidu sisesest lennujaamast. Kui teie lend saabub Euroopa Liidu riiki väljaspool Euroopa Liitu asuvast riigist ja seda teenindab Euroopa Liidu lennufirma.

Lisaks peab olema täidetud üks järgmistest tingimustest:

Lend hilineb rohkem kui kolm tundi. Lend on tühistatud vahetult enne väljalendu. Teid ei lubatud lennuki pardale ülebroneerimise tõttu. Teie lennuajad on 14 päeva jooksul enne väljalendu oluliselt muutunud.

Milleks teil õigus on? Kui olete juba lennujaamas, on teil õigus saada hüvitist ja abi. See tähendab, et lennufirma peab teile pakkuma sööki, suupisteid ja kahte telefonikõnet. Kui hilinemine on pikem, peab lennufirma broneerima teile ka hotelli, sealhulgas transpordi lennujaama ja lennujaamast. Hüvitist saate tavaliselt vautšerite kujul. Kui te ei saanud vautšereid, võite hiljem kulud lennufirmalt välja nõuda.

Kui vastate ülaltoodud tingimustele, võib teil olla õigus saada täiendavat hüvitist, välja arvatud juhul, kui ilmnevad erandlikud asjaolud. Näiteks kui viivituse põhjustas ilm, kolmandate osapoolte streik (nt lennuliikluse juhtimine) või tuleb teha meditsiiniline hädamaandumine.

Võite lihtsalt hüvitist nõuda meie partneri Airhelpi kaudu. Nad hindavad teie taotlust, algatavad vajadusel kohtumenetluse ning neil on palju kogemusi sedalaadi nõuete käsitlemisel. Tänu sellele on teil head võimalused edu saavutada.

Kas see aitas teid?

Seotud küsimused

Millise aja jooksul saan pärast lendu nõude esit … Kas teil on kaebusi või ettepanekuid? Teenusepaketid

Teave käesoleval veebilehel kasutatavate küpsiste kohta

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, mis võimaldavad meie pakutavaid teenuseid täiustada.

Kuva rohkem
Kõik küpsised Kohustuslikud küpsised