Kui lennufirma tühistab teie lennu 14 päeva jooksul enne väljalendu või teie lend oluliselt hilineb (rohkem kui kolm tundi), võib teil olla õigus saada hüvitist vastavalt EL määrusele 261/2004. See, kas teil on õigus hüvitisele, sõltub mitmesugustest teguritest, näiteks tühistamise või hilinemise põhjus, marsruut ja teie lennufirma. Hüvitise nõudmine võib mõnikord olla keeruline. Meie partner Air Help on spetsialiseerunud lennureisijate nimel hilinemiste ja lennureisile mittelubamise korral hüvitise nõudmisele. Nad saavad teid aidata „pole abi, pole ka tasu“ alusel. See tähendab, et tasu võetakse ainult edukate nõuete puhul.
Teie lend on hilinenud või tühistatud
Seotud küsimused
Olen teinud vale broneeringu Kuidas ma saan oma broneeringu tühistada? Lisateenuste muutmistasud broneeringu kohta-
Näidata rohkem
Kliendi andmete muutmine Kui palju maksab minu lennu muutmine? Kas ma saan muuta oma lennu kuupäeva või marsruuti? Tagasimakse tühistatud lennu puhul Kuidas saab lendu muuta? Kas nime piletil saab muuta? Tühistamine lennufirma poolt Sõiduplaani muutmine lennufirma poolt Kas minult võetakse tühistamisel tasu? Kui suur on tühistamistasu?