Uuendus lennufirmadelt: reageerides koroonaviiruse olukorrale, kehtestasid suurimad lennufirmad paindliku broneerimispoliitika. Täpsemat teavet iga lennufirma broneerimispoliitika kohta saate lugeda siit.

Mõnikord võib juhtuda, et lennufirma muudab operatiivsetel põhjustel lennu ajakava. Mõnikord on see vaid väike ajamuutus. Sel juhul teavitame teid ja saate kohandatud pileti koos tegelike kellaaegadega. Kui see on oluline ajaline muutus (umbes 4-5 tundi või rohkem), on teil sageli võimalus oma lendu tasuta muuta. Paljudel juhtudel on võimalik ka pilet tasuta tühistada. Selgitame hea meelega lennufirma ja teie piletiga seotud reegleid. Selleks võtke ühendust meie klienditeeninduskeskusega.

Kas see aitas teid?

Seotud küsimused

Kas nime piletil saab muuta? Kuidas ma saan oma broneeringu tühistada? Kliendi andmete muutmine

Teave käesoleval veebilehel kasutatavate küpsiste kohta

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, mis võimaldavad meie pakutavaid teenuseid täiustada.

Kuva rohkem
Kõik küpsised Kohustuslikud küpsised