Kujutage ette, et tegite lennupileti broneerimisel vea. Võib-olla kirjutasite nime valesti, sisestasite vale kuupäeva või valisite vale marsruudi? Palun võtke esimesel võimalusel ühendust meie klienditeenindusega.

Kui võtate ühendust meie klienditeeninduskeskusega pärast lennupileti broneerimise päeva, tuleb infot muutmise või tühistamise kulude kohta küsida lennufirmalt. Broneeringu muutmiseks või tühistamiseks toimige järgmiselt.

Kas see aitas teid?

Seotud küsimused

Kliendi andmete muutmine Kui palju maksab minu lennu muutmine? Tühistamine lennufirma poolt

Teave käesoleval veebilehel kasutatavate küpsiste kohta

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, mis võimaldavad meie pakutavaid teenuseid täiustada.

Kuva rohkem
Kõik küpsised Kohustuslikud küpsised