Koroonaviirusest tingitud olukorra tõttu saab klienditeenindus väga palju kõnesid. Suure hõivatuse tõttu saab ajutiselt pöörduda klienditeeninduskeskuse poole vaid e-posti kaudu. Enne, kui meile kirjutate, otsige vastust oma küsimusele korduma kippuvate küsimuste (K.K.K) leheküljelt või lugege lisateavet praeguse reisiteabe kohta. Kui teie lend toimub hiljem, kui 30 päeva pärast, võite meiega hiljem ühendust võtta. Püüame aidata kõiki oma kliente parimal võimalikul viisil.


Lugege:

Korduma kippuvad küsimused
Koroonaviirus ja teie broneering


Te ei leidnud oma küsimusele vastust meie  K.K.K. veebilehelt ning tõesti vajate kiiresti meie klienditeeninduskeskuse abi? Palun saatke meile e-kiri help@bookinghouse.ee vastavalt järgmistele juhistele:

Palun märkige kirjas broneerimiskood / väljumiskuupäev / lennufirma nimi.

Kohe, kui asume teie päringut läbi vaatama, võtame teiega ühendust.

Kas see aitas teid?

Seotud küsimused

Kuidas ma saan oma reisikrediiti kasutada? Väljalend 30 päeva jooksul Tühistatud pileti tagastamine

Teave käesoleval veebilehel kasutatavate küpsiste kohta

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, mis võimaldavad meie pakutavaid teenuseid täiustada.

Kuva rohkem
Kõik küpsised Kohustuslikud küpsised