Uuendused! Finantsraskuste vältimiseks teevad lennufirmad piletite eest üha vähem tagasimakseid. Tagasimakse asemel pakutakse klientidele paindlikke broneerimistingimusi järgmisele lennule ja (või) reisikuupäevale. Vaadake lennufirmade muutmise ja tühistamise protseduuride eeskirju siit.

Kui lennufirma tühistas teie lennu, võtame teiega isiklikult ühendust. Pöördume raha tagastamiseks teie tühistatud lennu pärast asjakohase lennufirma poole. Teeme kõik meist oleneva, et tagasimakset kiirendada, kuid sõltume lennufirma protseduuridest.


Niipea kui saame vastuse meie päringule, teostame automaatselt teile raha tagasimakse* pileti eest. See võib kesta kuni 6 kuud. Selleks ei pea te meiega ühendust võtma.
Kui soovite uut piletit broneerida, tehke tellimus meie veebilehel.


* Teile tagastatakse lennupileti eest kogu summa. Halduskulude ja ostetud lisateenuste eest tasutud raha ei tagastata.

Kas see aitas teid?

Seotud küsimused

Kuidas ma saan oma reisikrediiti kasutada? Nõuded lendudele pärast karantiinikeelu tühistam … Kuidas ja millal klienditeenindusega ühendust võ …

Teave käesoleval veebilehel kasutatavate küpsiste kohta

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, mis võimaldavad meie pakutavaid teenuseid täiustada.

Kuva rohkem
Kõik küpsised Kohustuslikud küpsised