Täiustatud tagasimaksetingimused 

Kas teadsite, et vaevalt on võimalik piletihinda tagasi saada, kui te ei saa pärast broneerimist ootamatu juhtumi tõttu reisida? Enamike hindade puhul on tegemist „piiratud turistiklassiga“. See aga tähendab, et teie tehtud muudatused ja tühistamised ei ole võimalikud ning piletihinda ei tagastata.

Saate 100%-lise piletihinna tagasimakse*, kui te ei saa reisida ja saate tõestada ühte paljudest põhjustest, mis on sätestatud meie eeskirjades ja tingimustes, millega nõustute valides Tagastatava Broneeringu.

Tagasimakse põhjused on järgmised:

  • COVID-19 nakkus Vt lisateavet..
  • Ebasoodus ilm
  • Haigus / vigastus
  • Hädaabi kodus
  • Praegune tervislik seisund
  • Dokumentide vargus
  • Raseduse tüsistus
  • Vandenõukogu
  • Pereliikme surm
  • Kohtukutse
  • Ühistranspordi tõrked
  • Relvajõudude ja hädaabiteenistuste tühistamine
  • Lennuhäire teekonnal tellimisele
  • Töökoha muutmine
  • Transpordivahendi tehniline rike teekonnal tellimisele
  • Eksami kuupäeva muutmised
  • Ja paljud teised

Vt eeskirju ja tingimusi siit.

Mis on Tühistamisgarantii Pluss eelised?

→ Seda on lihtne vormistada lennukipileti* broneerimisel./**Pileti hind sisaldab teie pileti hinda ja makse (välja arvatud mis tahes muud lisad).

→ Täiustatud tagasimaksetingimused võimaldavad teil 48 tunni jooksul saada 100%-lise tagasimakse*, kui teil tuleb ükskõik millal tühistada reis ühel paljudest ettenägematutest põhjustest.

If you want to cancel, please follow the instructions on your confirmation email or click here.

* For bookings made prior to the 13th of October with Cancellation Protection Plus, click here.

Tagastamise põhitingimused 

Tühistamisgarantii

Saate lennupileti kulude* eest raha tagasi!

Kas teadsite, et kui pärast piletite broneerimist juhtub midagi ootamatut, mis takistab teid reisimast, kaotate enamikul juhtudel pileti eest makstud raha? Odavaimate piletite puhul kehtivad sageli ranged tingimused, mis tähendab, et muudatused ja tühistamine ei ole tavaliselt lubatud.

Mis saab aga siis, kui teie või teie esimese astme pereliige (vanem (ad), registreeritud elukaaslane, laps (ed)) haigestub või, mis veelgi hullem, sureb? Sel puhul ei tahaks te oma raha kaotamisega riskida. Pakume võimalust vormistada Tühistamisgarantii.

Mis on Tühistamisgarantii eelised?

  • Seda on lihtne vormistada lennupileti broneerimisel.
  • Hüvitise saate enda, sama broneeringu teinud kaasreisija ja esimese astme pereliikmete haiguse või surma korral.
  • Teil on lubatud lend tühistada kuni 48 tundi enne väljalendu.
  • 15 päeva jooksul saate tagasimaksena vähemalt 75% pileti hinnast (välja arvatud *broneerimiskulud ja muude toodete või lisateenuste maksumus).
  • Kehtib kõigi sama broneeringuga reisijate ja lennu kõigi osade kohta.

Kui kasutate Tühistamisgarantiid, vajame tagasimakse algatamiseks ametlikku pitsatiga tervisetõendit.

Pange tähele, et Tühistamisgarantii saab vormistada ainult broneerimise ajal ja seda ei saa hiljem broneeringule lisada. Tühistamisgarantiid ei saa enam tühistada ega selle kulusid tagasi maksta. Selle garantii kulusid ei hüvitata ka tühistamise korral.

Kui soovite tühistada, vajame peamise broneerija kirjalikku kinnitust. Seetõttu peate esmalt täitma tühistamisvormi. Alles siis saame alustada tühistamisprotsessi. Tühistamine kehtib kogu broneeringu ja kõigi osalejate kohta. Kas teie lend väljub 48 tunni jooksul? Palun võtke telefoni teel ühendust ka meie kliendikontaktide keskusega.

Tühistamisgarantii kehtib ainult juhul, kui reisijal pole broneeringu tegemise ajal meditsiinilisi näidustusi. 

Kas see aitas teid?

Seotud küsimused

Raha tagastamise garantii Piletikindlustus lennufirma pankroti korral Pagasikindlustus

Teave käesoleval veebilehel kasutatavate küpsiste kohta

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, mis võimaldavad meie pakutavaid teenuseid täiustada.

Kuva rohkem
Kõik küpsised Kohustuslikud küpsised