Kas teil on küsimusi maksmise kohta? Vaadake, kas teie küsimusele on allpool juba vastatud, või võtke meiega ühendust MyTripsi kaudu.

Makseprotsessi ajal muutus hind minu ekraanil. Kuidas see võimalik on?

Teeme kõik endast oleneva, et näidata teile alati uusimaid piletihindu. Siiski võib juhtuda, et meist mitteolenevatel põhjustel on makselehel hinnaerinevus. Selle põhjuseks on sageli, et:

  • lennufirma muutis piletihindu ja/või makse;
  • keegi teine broneeris samal ajal pileti.

See on teie otsus, kas nõustute uue hinnaga. Võimalikku hinnavahet ei saa hiljem meie käest välja nõuda.

Millist makseviisi saab makselingi kaudu kasutada?

Kui saate meie käest makselingi, maksate turvaliselt krediitkaardiga.

Kas see aitas teid?

Seotud küsimused

Broneeringu muutmine MyTripsi kaudu Broneeringu tühistamine MyTripsi kaudu Kas ma saan vaadata MyTripsis oma tagasimakse ol …

Teave käesoleval veebilehel kasutatavate küpsiste kohta

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, mis võimaldavad meie pakutavaid teenuseid täiustada.

Näidata rohkem
Kõik küpsised Kohustuslikud küpsised