Kas ma saan oma broneeringut MyTripsi kaudu tühistada?

Jah. Sageli näete automaatset teadet, mis näitab, kas pilet on (osaliselt) tagastatav või mitte. 

Kui olete ostnud laiendatud või tavalise tagasimakse kindlustuse ja tühistamise põhjus vastab tingimustele, saate meie või meie partneri kaudu küsida raha otse tagastamist. Vaadake täpsemalt allpool. Kõigil muudel juhtudel võite saata oma taotluse MyTripsi kaudu, meie töötaja kontrollib pileti tingimusi ja vastab teile. 

Kuidas saan pileteid MyTripsi kaudu tühistada?

  • Valige reisijate nimed, kelle pileteid te soovite tühistada. 
  • Saatke oma taotlus. 
  • Saate automaatse vastuse registreerimisnumbriga (kõiki taotlusi töödeldakse vastavalt reisikuupäevale).

Tähtis! Pidage meeles, et enamik lennupileteid ei ole tagastatavad. See, kas teil on õigus saada lennufirmalt raha (osaliselt) tagasi, oleneb pileti tingimustest.

Kui teie piletid ei ole tagastatavad, siis me ei tühista neid. Teil on endiselt võimalus neid kasutada või uurida võimalusi nende vahetamiseks (kui see on lubatud).

Tavalise ja laiendatud tagasimakse kindlustus

Kas te lisasite oma broneeringule tavalise tagasimakse kindlustuse ja tühistamise põhjus on tingimuste põhjal heaks kiidetud?

Me menetleme teie tühistamist kuni 24 tundi enne väljalendu ja raha tagastatakse vastavalt tingimustele.

Kas te lisasite oma broneeringule laiendatud tagasimakse kindlustuse ja tühistamise põhjus on heaks kiidetud?

Saate oma tühistamistaotluse saata siin (kuni 48 tundi enne väljalendu) 

Kas teil on mõne kindlustusfirma kindlustus?

Minge oma kindlustusfirma veebisaidile ja esitage kindlustusnõue.

Kas see aitas teid?

Seotud küsimused

Broneeringu muutmine MyTripsi kaudu Küsimused maksmise kohta Kas ma saan vaadata MyTripsis oma tagasimakse ol …

Teave käesoleval veebilehel kasutatavate küpsiste kohta

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, mis võimaldavad meie pakutavaid teenuseid täiustada.

Näidata rohkem
Kõik küpsised Kohustuslikud küpsised