Kas ma saan oma broneeringut MyTripsi kaudu muuta?

Jah, saate meile alati saata taotluse muudatuse tegemiseks, välja arvatud juhtudel, kui näete automaatset teadet, et teie pilet pole muudetav.

Kui pileti tingimused võimaldavad muudatusi, võite valida meie veebisaidi MyTripsi osas „Muuda minu broneeringut“ ja taotleda soovitud muudatust, sisestades vajalikud andmed.

Valige reisijate nimed, kelle pileteid te soovite muuta, ja seejärel:

  • Kuupäeva muutmine
  • Marsruudi muutmine
  • Nime muutmine (kui nime sisestamisel on sisse lipsanud viga)

Saate automaatse vastuse registreerimisnumbriga.

Meie töötaja kontrollib tingimusi ja võimalusi ning vastab teie taotlusele juba põhjalikumalt.

Tähtis! Kui väljalennuni on jäänud alla 24 tunni, pöörduge alati otse lennufirma poole, kellega te lendate. 

Oluline teave

Kas teil on odavlennufirma pilet? Sellisel juhul ei ole meie kaudu muutmine sageli lubatud. Võtke lennufirmaga otse ühendust, et uurida oma võimalusi.

Kui teie lendu opereerib mõni muu lennufirma kui see, kellelt te pileti(d) ostsite (koodijagamispartner), ei saa me sageli teie broneeringus muudatusi teha. (Nt kui broneerisite KLM-i pileti, kuid lende opereerib Delta, s.t sama partnersüsteemi teine lennufirma, ent mitte piletil märgitud lennufirma.)

Kas see aitas teid?

Seotud küsimused

Arve taotlemine MyTripsi kaudu Kas ma saan MyTripsi kaudu veebis lennule regist … Küsimused maksmise kohta

Teave käesoleval veebilehel kasutatavate küpsiste kohta

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, mis võimaldavad meie pakutavaid teenuseid täiustada.

Näidata rohkem
Kõik küpsised Kohustuslikud küpsised