Anname teile lennupileti broneerimisel võimaluse valida „paindlik pilet“. Selle teenuse valimisel võite oma lennukuupäeva ühe korra muuta mis tahes põhjusel kuni 48 tundi enne esimese lennu väljumist. Nii saate vältida lennufirma poolset kulukat muutmistasu.

Millal saab lennupiletit muuta?

Pileti muutmine on lubatud kuni 48 tundi enne esimese lennu väljumist.

Mis põhjustel saab lennupiletit muuta?

Saate lennukuupäeva muuta mis tahes põhjusel, näiteks puhkusesihtkohas prognoositava halva ilma vältimiseks või oma reisi mõne päeva võrra pikendamiseks.

Kuidas kasutada paindlikku piletit?

  • – Reisijad peavad pöörduma klienditeeninduse poole veebisaidi osas My Trips, valides Taotlused > Muuda minu broneeringut. Seejärel tuleb sisestada broneeringu kood, muudetava reisi reisija(te) nimed ja soovitud muudatus.
  • – Muudatused jõustuvad siis, kui kinnitus on meieni jõudnud.

Kõigi paindliku pileti tingimuste lühiülevaade

  • – See teenus tuleb tellida ja selle eest maksta veebisaidil broneerimise käigus. Hiljem ei saa seda teenust lisada.
  • – Paindlik pilet võimaldab teha broneeringu kohta ühe muudatuse.
  • – Muudatuste tegemiseks peab peamine broneerija klienditeenindusele selle tööajal helistama, tehes seda vähemalt 48 tundi enne broneeringu esimese lennu väljumist.
  • – Lendu ei saa edasi lükata rohkem kui aasta pärast ostukuupäeva.
  • – See teenus võimaldab muuta lennukuupäeva sama lennufirma ja sama tariifiga. Kui uus pilet on odavama hinnaga, ei tagastata hinnavahet. Kui uus pilet on kallim, peab reisija tasuma selle hinnavahe.
  • – Osaliselt kasutatud piletite puhul pole muudatused võimalikud (nt kui väljuv lend on kasutatud, siis ei saa tagasilendu muuta).
  • – Ei kehti marsruudi (lähtekoht, sihtkoht ja/või vahepeatus) ja/või reisijate nimede muutmiseks.
  • – Muuta saab ühe või mitme sama broneeringuga reisija lennukuupäeva.
  • – Kui broneeringu muutmise tagajärjel kaotab mõni reisija õiguse erihinnale (nt lapsed või väikelapsed), peab klient tasuma pileti hinnavahe.
  • – Meie agentuur ei vastuta otse lennufirmalt ostetud lisateenuste eest.
  • – Selle teenuse maksumust ei tagastata mingil juhul.
  • – See teenus on isiklik ja seda ei saa edasi anda.
  • – See on isiklik teenus, mida ei saa edasi anda, ja see kehtib ainult broneeringule, mille jaoks see osteti.
  • – Kui kasutate paindliku pileti teenust, pole raha tagastamine võimalik.
  • – Kui ostate korraga paindliku pileti ja tühistamiskindlustuse või tühistamiskindlustus Plussi, tühistatakse paindliku pileti kasutamisel ostetud tühistamiskindlustus.

Kuupäeva muutmisega seotud vajalikud muudatused reisidokumentides, nt seoses viisadega, on teie enda vastutusel.

Kas see aitas teid?

Seotud küsimused

Kas ma saan pärast broneeringu tegemist endiselt … Soodustus lapsepileti ostmisel Broneerimine nurjus, mida teha?

Teave käesoleval veebilehel kasutatavate küpsiste kohta

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, mis võimaldavad meie pakutavaid teenuseid täiustada.

Kuva rohkem
Kõik küpsised Kohustuslikud küpsised