Piletite broneerimisel anname teile täiendava võimaluse osta paindlik pilet (Flex Ticket). Selle teenuse valimisel saate ilma mingi põhjuseta ühe korra lennu kuupäeva muuta. Sel viisil saate vältida lennufirma kõrget tasu kuupäeva vahetamise eest.

Millal saate oma piletit muuta?

Väljumiskuupäeva saab muuta hiljemalt 48 tundi enne lendu. Edasi-tagasi piletiga saate enne esimest lendu muuta nii väljumise kui ka tagasilennu kuupäeva.

Mis põhjustel saate oma piletit muuta?

Lennu kuupäeva saate muuta mis tahes põhjusel – ka halva ilmaennustuse tõttu puhkuse ajal või seetõttu, et olete otsustanud puhkust mõne päeva võrra pikendada.

Kuidas paindlikku piletit kasutada?

Lennu kuupäevade muutmiseks tuleb meile saata piletid broneerinud isiku kirjalik taotlus. Piletid broneerinud isik peab täitma vahetusvormi ja märkima, et on ostnud paindliku pileti teenuse. Kas teie lend toimub varem kui 5 päeva pärast? Sel juhul palun võtke ühendust klienditeenindusega ka telefoni teel. Teatame teile kohe, kui muudatused on tehtud.

Paindliku pileti lühitingimused

  • Paindliku pileti teenuse saab broneeringule lisada ainult uute piletite broneerimisel.
  • Piletid broneerinud isik saab muuta lennu kuupäeva hiljemalt 48 tundi enne esimest lendu (juhul, kui olete ostnud edasi-tagasi piletid, tuleb mõlemad kuupäevad muuta enne esimest lendu).
  • Pärast esimest piletil märgitud lendu paindliku pileti teenust enam ei osutata.
  • Tagasilennu kuupäeva saab muuta ainult ühe korra.
  • Lennukuupäeva saab muuta ühel või mitmel reisijal, kes on märgitud samas broneeringus.
  • Lennu uus kuupäev ei või olla hilisem kui 90 päeva alates algsest lennust.
  • Kui lennukuupäeva muudetakse, võetakse 49 eurot haldustasu pileti kohta ja tuleb tasuda piletihindade erinevus*. Nende kulude vältimiseks või vähendamiseks valige teenusepakett.
  • Kui uuesti valitud päeval on pilet algsest piletist odavam, ei tagastata teile hinnavahet.
  • Te ei saa muuta lendu teostavat lennufirmat, lennu sihtkohta ega reisijate nimesid.
  • Mis tahes lisateenuseid, mis broneeriti koos algse piletiga, vahetatavale piletile üle ei kanta. Neid teenuseid saab osta lisatasude eest, kui uuesti täpsustate piletit.
  • Kui teie või lennufirma tühistab lennu, siis selle teenuse eest raha ei tagastata.
  • Lennufirma pankroti korral ei saa seda teenust kasutada.

* Hinnaerinevus: see ei tähenda erinevust äri- ja turistiklasside vahel, see tähendab sama klassi piletite hinnaerinevust.

Reisidokumentide, näiteks viisa, muutmise eest vastutate te ise.

Kas see aitas teid?

Seotud küsimused

Kuidas sisestada nime pileti broneerimisel? Millised on paindliku pileti tingimused? Broneeringu kinnitus ja arve

Teave käesoleval veebilehel kasutatavate küpsiste kohta

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, mis võimaldavad meie pakutavaid teenuseid täiustada.

Kuva rohkem
Kõik küpsised Kohustuslikud küpsised