Mõnel juhul ei pruugi broneering toimida. Selle põhjuseks võib olla talitlushäire või lend pole enam saadaval. Õnneks ei juhtu seda peaaegu kunagi, kuid kui te ei näe ekraanil oma broneeringu kinnitust, siis palun kontrollige järgmist:

Kui olete e-posti teel kinnituse saanud, siis kontrollige igaks juhuks ka oma rämpsposti kausta.

Kui teie makse õnnestub, saate meilt selle kohta meilisõnumi ja teeme kõik endast oleneva, et teie broneering lõpule viia. Kui makse ei õnnestunud ja te ei ole saanud broneeringukinnitust, peate tegema uue broneeringu. Kahtluse korral võtke kõigepealt ühendust meie klienditeeninduskeskusega kaugvestluse või telefoni teel.

Kas see aitas teid?

Seotud küsimused

Millised on paindliku pileti tingimused? Vautšeri kood Kas ma saan pärast broneeringu tegemist endiselt …

Teave käesoleval veebilehel kasutatavate küpsiste kohta

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, mis võimaldavad meie pakutavaid teenuseid täiustada.

Kuva rohkem
Kõik küpsised Kohustuslikud küpsised